Raz Tomek pojechał moją, a za to jego pojechał jego kumpel. Z tego co pamiętam, wygrało E60.///M3 pisze:Zamieńcie się.
Kierowca M5 E39 niech pojedzie M5 E60 i odwrotnie.
Wtedy będzie bardziej wiarygodnie.
Moje E60 M5
Re: Moje E60 M5
Re: Moje E60 M5
Co do oleju to one biorą. Kwestia tylko jak dużo. 5l / 15 tys to raczej w normie.
Tak czy siak M5 E60 to naprawdę super wóz.
Wolałbym M5 zdecydowanie niż M6.
Tak czy siak M5 E60 to naprawdę super wóz.
Wolałbym M5 zdecydowanie niż M6.
Re: Moje E60 M5
no wygrało, choć kumpel niby pomylil biegi. jechałem nowa M6 i M5 Adama, w M6 co prawda w lato ale byłem zszokowany, strasznie sie odpychała, tu w M5 tego nie czułem, i mysle ze poprostu ona sie nie odpychała z powodu trakcji.
Ostatnio zmieniony ndz gru 10, 2006 22:48 przez Tomas_M5, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Moje E60 M5
Nie wiem czemu ale moje emki m3 i m5 nie biorą wogole oleju. Na m3 przejechałem 19 tys i cały czas pelny stan jak zalali u smorawinskiego tak trzyma a w m5 podobnie ale to chyba dlatego ze spokojnie jezdze



Pale gume a nie dusze
Re: Moje E60 M5
No i pamiętaj, że jechałeś na D5, a nie na S6.Tomas_M5 pisze:no wygrało, choć kumpel niby pomylil biegi. jechałem nowa M6 i M5 Adama, w M6 co prawda w lato ale byłem zszokowany, strasznie sie odpychała, tu w M5 tego nie czułem, i mysle ze poprostu ona sie nie odpychała z powodu trakcji.
Re: Moje E60 M5
słyszałem że na D5 jest szybsza niż na S6, kolega od M6 mi mówił ze automat zmienia biegi najszybciej i najlepiej. poza tym tak mało jeździłem SMG że nei radze sobie z tym za dobrze.
Re: Moje E60 M5
nie rozumiem, dalczego automat robi to wolniej niż wtedy kiedy jest to sterowane recznie? jaki jest powód?
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Moje E60 M5
chociażby po to, żeby oszczędzać podzespoły... przy najszybszej zmianie jest takie pierdyknięcie, że tam wszystko dostaje po dupie
Re: Moje E60 M5
no tak ale co innego zwykły drive a co innego drive sport i do tego jeszcze można wybrac z M i bez. predkośc zmiany biegów też mozna zmienaic. wiec powtarzam pytanie, jeśli mamy wszystko na maxa i na drive sport to czemu miałby zmienaic biegi wolniej niż w manualu? poza tym jeśłi mamy ustawienie S6 to czy skrzynia zmieni bieg sama jak wejdzie na czerwone czy nie?
Re: Moje E60 M5
Z tego co wiem to na S6 nie zmieni (w SMGII nie zmienia).
Szybkosc zmiany biegow D5 mozna porownywac z S5, S6 to takie maksymalne, najbardziej sportowe, najszybsze ustawienie tylko z DSC OFF
Szybkosc zmiany biegow D5 mozna porownywac z S5, S6 to takie maksymalne, najbardziej sportowe, najszybsze ustawienie tylko z DSC OFF
Re: Moje E60 M5
No to słuchajcie.
przerwałem dyskusję na forum, żeby wyskoczyć na "miasto" a raczej na obwodnicę i trochę pocisnąć. Udało mi się zrobić kilka startów, ze 3 przeloty na 400 m. To co wycisnąłem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Do tego stopnia, że jak wróci właściciel G-Techa to mu zadam pytanie czy z nim aby na pewno wszystko jest w porządku:o
Oto wyniki mojego przejazdu:
0-100 km/h 4,365 s
0-400m 12,342 s przy prędkości 192,82
V-max = 264,8

Żeby nie być gołosłownym - foty ekranów G-Techa
przerwałem dyskusję na forum, żeby wyskoczyć na "miasto" a raczej na obwodnicę i trochę pocisnąć. Udało mi się zrobić kilka startów, ze 3 przeloty na 400 m. To co wycisnąłem przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Do tego stopnia, że jak wróci właściciel G-Techa to mu zadam pytanie czy z nim aby na pewno wszystko jest w porządku:o
Oto wyniki mojego przejazdu:
0-100 km/h 4,365 s
0-400m 12,342 s przy prędkości 192,82
V-max = 264,8

Żeby nie być gołosłownym - foty ekranów G-Techa
Re: Moje E60 M5
No niestety musisz powtorzyc te przejazdy. W G-techu masz ustawiony rollout na 30cm. Ustaw na 0cm - wtedy wyniki beda najbardziej wiarygodne. Te 30cm na prawde robi duza roznice.
Re: Moje E60 M5
a co to za opcja?
Re: Moje E60 M5
Zaczyna mierzyc czas po przejechaniu Xcm.Tomas_M5 pisze:a co to za opcja?